提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 正宗球迷 於 2015-4-18 23:37 編輯
街外vpn返屋企已經唔得, 一定要同一個網路先睇到, android 同 ios 新版你可以問magie兄, 我兩樣都睇到 ...
oopsxp 發表於 2015-4-17 14:21


我用android,開左個app搵到部機既mac,我揀佢就話連接失敗,又再搵盒,又係見到一部機.
我仲用緊4.4.4,未升做android 5.0  仲有冇其他野要set?thx

我用nexus 5就唔得,反而用nexus 7 2012就睇到。可能夾機先得

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

用緊HKBN 100M / Router Buffalo 兩舊水個D ,,,G-Router.

一開泰來, 全屋wifi 即時好慢, ...ipad 也用 ...
k-driver 發表於 2015-4-17 17:20


    我相信你系時候換router

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

依家是否港燦仲要用vpn

我吾敢關vpn來試
167pk 發表於 2015-4-18 09:49

如果係版友放個部,即係只會選區不會死機,應該冇事。可以認証先玩移民

via HKEPC Reader for Android

TOP

宜家應該冇銷机,我直插及v仔用得。

TOP

直插可以 但無咗某d台

TOP

另外我真係好好奇, 點解個條友係個專講pay service 既IPTV post, 係度自言自語係咁講免費源, 真係悶到要咁 ...
postmastur 發表於 2015-4-17 21:40


講得極好
最僧呢d厚多士

TOP

依家是否港燦仲要用vpn

我吾敢關vpn來試
167pk 發表於 2015-4-18 09:49


已試可迅間轉移,不過我之前揾官方解封部機,唔知係咪全部都得

TOP