本帖最後由 正宗球迷 於 2015-4-18 23:37 編輯
街外vpn返屋企已經唔得, 一定要同一個網路先睇到, android 同 ios 新版你可以問magie兄, 我兩樣都睇到 ...
oopsxp 發表於 2015-4-17 14:21 
我用android,開左個app搵到部機既mac,我揀佢就話連接失敗,又再搵盒,又係見到一部機.
我仲用緊4.4.4,未升做android 5.0 仲有冇其他野要set?thx
我用nexus 5就唔得,反而用nexus 7 2012就睇到。可能夾機先得 |