有用麥仔同配routeros既ching,
點樣set佢指定ip先行vpn?
我之前試過用dst address list黎指定行vpn.
呢家想指定網內一粒ip行vpn,應該點搞?

我呢家一開個vpn就全段網絡行哂,已經src address入左指定內網ip

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 maige2 於 2015-4-16 15:34 編輯
有用麥仔同配routeros既ching,
點樣set佢指定ip先行vpn?
我之前試過用dst address list黎指定行vpn.
呢家想 ...
正宗球迷 發表於 2015-4-16 15:01

认证服务器放白名单行了。
发你QQ了。

TOP

认证服务器放白名单行了。
发你QQ了。
maige2 發表於 2015-4-16 15:32


thx

TOP

請問呢幾日睇麥sir大家有冇好窒,我用V仔好窒

TOP

請問有無師兄可pm續費個地址

TOP

請問有無師兄可pm續費個地址
巴迪goal 發表於 2015-4-16 19:04


    x2
thank you

TOP

我仲想錄埋添, 之前買左部EzRecorder 130, 但係依家已經做左十幾集就唔錄啦.

...
faich4466 發表於 2015-4-16 10:10


    我由第一集錄

不過有2百幾集,有排錄,最少半年以上

TOP

我之前已經錄左東森綜合台套阿信,不過係國語,所以想錄番粵語版

我由第一集錄

不過有2百幾集,有排錄,最少半年以上
kofz 發表於 2015-4-16 20:17

TOP

我到而家都睇唔到回放,好多台都係咁

TOP

我到而家都睇唔到回放,好多台都係咁
faich4466 發表於 2015-4-16 22:33


lag?

TOP