回覆 30# lotus123


    有eht0, gre0, ip6tnl0, lo, sit0, tunl0.

在terminal行netcfg, 沒顯示有wlan0

行netcfg wlan0 up, 顯示no such device.......

TOP

盒子已經被光屁股洗白白四天
求解救方案:faint:

TOP

回覆 32# taxman123
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=1#pid34188093
8#  可能有啓示
"可以等待一周左右的时间,阿里云系统更新之后可以看呢"

TOP

回覆  lotus123
    有eht0, gre0, ip6tnl0, lo, sit0, tunl0.

在terminal行netcfg, 沒顯示有wlan0
primegate 發表於 2015-11-19 18:21

似乎個 wifi 無著到。

對過 CX-X3 同 YYF 兩個 system config 裏面約 100 個 port/GPIO,基本上一樣,除咗 WIFI 同 BT 唔同。 可以試下將YYF 個 config 成個取代 CX-X3,個config 可以用 DragonFace 裏面的 System Conifguration 去改。

8723bs 個driver 可能系 built-in 的,或者唔需要用 insmod。

TOP

回覆  taxman123

8#  可能有啓示
"可以等待一周左右的时间,阿里云系统更新之后可以看呢" ...
lotus123 發表於 2015-11-19 21:55

唉!
冇計啦,惟有無言地等、、、
再过幾日,都係咁光脱脱,
要稔計入番隻安卓盒俾家人睇

TOP

唉!
冇計啦,惟有無言地等、、、
再过幾日,都係咁光脱脱,
要稔計入番隻安卓盒俾家人睇 ...
taxman123 發表於 2015-11-19 22:19

其實 11月初 試過刷個1 個 Android ROM 唔可以用USB 安裝 apps,宜家先知點解! 呢單野 11月前已經早有預謀,所以 “陀地”同“外賣”的 Android 盒子先好買!  小米,優酷的 Android 盒子 系廢物!

TOP

回覆 34# lotus123


    我都係主要用線上網, 刷呢個ROM, 一來係之前個D冇個穩定, 二來見佢有miracast, 想試試 . Coding/Command冇高人指點, 我真係唔識. 等你個盒守完行為, 希望師兄有時間睇睇. :)

TOP

橫掂都已經要練破日大法,不如睇下手機區新帖

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

TOP

回覆  lotus123
    我都係主要用線上網, 刷呢個ROM, 一來係之前個D冇個穩定, 二來見佢有miracast, 想試 ...
primegate 發表於 2015-11-19 22:55

其實我用LAN 上網,wifi 唔得都無嘜所謂。

TOP

其實我用LAN 上網,wifi 唔得都無嘜所謂。
lotus123 發表於 2015-11-19 23:06



    ching 好似係 linux 高手,今次有得學習了

TOP