本帖最後由 psr1 於 2015-9-7 06:21 編輯

回覆 360# psr1


    終於得閒搞左一陣.

youtube 唔得 但係 youtube for google tv得
google play 唔得. ( 可能google core file 有問題  要再搵)
tvapp 梗係唔得.
nhk world 唔得 (請問邊個version得?)

livestream 入到, 未得閒注冊

sopcast 得.
hktv 得 但直播唔得

我得閒都係再刷下呢個post前幾頁個rom睇下好唔好d

TOP

[靈雲H8]

刷左個"中性" android
nhk world ok
hktv 直播唔得
sopcast ok
rthk ok
now free tv ok
youtube 同 youtube for android tv ok
hktv 直播唔得.
tvapp 唔得

暫時都ok , 無咩問題

個遙控有無師兄識改?

TOP

回覆 363# finepix

我就咁做的.
首先你download隻keytest.apk, 試試你現在個靈雲remote, 睇吓咩key有反應先.
抄低靈雲remote個鍵對應的Scancode, 再修改/system/usr/keylayout/sunxi-ir.kl (要root權限).

要用remote控制一個機盒, 我覺得最少要12個key. (Power, menu, back, home, volume+/-, mouse, up/down/left/right/centre), 所以個remote一定最少要有12個key比部機頂盒認到. 如果冇就可以放棄了. 我試過刷egreat個rom入去, 靈雲個remote一個key都認唔, 但i6個remote就認到晒, 連改都唔洗.

全志仲有樣野煩, 就係用mouse mode, 要改埋/system/build.prop. ro.softmouse果幾項.
另之前我問過客服攞左靈雲個yunos固件方便還原(我未用過), 有興趣可以download番.
http://pan.baidu.com/s/1bnExLhX

TOP

本帖最後由 psr1 於 2015-9-8 17:39 編輯

回覆 363# finepix


    今日掛住GOOGLE 搵下點改, 見唔到師兄你回左我.. 唔該你先.

不過我自己都研究成功., 已經改好左啦..
本來得兩個KEY有用, (當然係錯亂)
而家改完全部KEY都用到. 好開心.
我之前完全未搞過ANDROID ROM

不過唔該哂你提點, 個MOUSE MODE 有時間再搞搞

原生android 有playstore 有遙控我已經好開心....

TOP

回覆 363# finepix

你改左中性個rom?
是否都係改sunxi-ir.kl或用dragonface個keyboard mapping改?
我想知仲有冇其他方法!

TOP

本帖最後由 psr1 於 2015-9-9 00:06 編輯
回覆  finepix

你改左中性個rom?
是否都係改sunxi-ir.kl或用dragonface個keyboard mapping改?
我想知仲有 ...
finepix 發表於 2015-9-8 19:48


係呀, 中性rom 0612, 除左嗰度D rom, 我都搵唔到啦
  撞左幾次板後, 因為個remote 本身仲有兩三粒制有用 (例如"右"變了volume -)
索性學用adb shell 入rom, 用getevent 每粒制拎個十六進制code 出來  
轉十進制, 發現"右"key個碼真係sunxi-ir.kl入面個volume-
咁就全部key個code改返入個sunxi-ir.kl 度. (連D學習制都可以用埋)
只改了呢個file. 完美使用(除左你提過的mouse mode未整)

後加:
mouse mode 完美解決 唔該哂~!
終於搵返呢個post第6頁, 原來rom d野你地都討論過
未試上真1080, 而家安兔兔都有24xxx分
169人仔, 算係咁

TOP

回覆 366# psr1

改埋去啦, 行真1080p, 個畫面靚好多.
安兔兔都有二萬幾.

TOP

回覆  psr1

改埋去啦, 行真1080p, 個畫面靚好多.
安兔兔都有二萬幾.
finepix 發表於 2015-9-9 14:25



    會唔會過熱?
早幾版聽你講, 你自制了heatsink?
我未拆機, 唔知部機入面咩狀況....

TOP

會唔會過熱?
早幾版聽你講, 你自制了heatsink?
我未拆機, 唔知部機入面咩狀況.... ...
psr1 發表於 2015-9-10 22:52


你可以download個aida64, 睇睇部機有幾多度.
部機情怳應該同#356一樣. 我放個位可能唔通風, 玩D簡單賽車遊戲時會自已跳番去主畫面, 加左Heatsink就冇呢個問題了.

TOP

优酷 YK-K1   【RK3288】   ¥289       前 20名 返現 ¥50       

Untitled.jpg

TOP