T2又冇得刷(試過所有網上的)
睇片又卡卡卡
睇直播又畫先到聲
失敗。。。。。。我呀

TOP

iDER H8都開始減價,  ¥159就有隻.
TB21szxeVXXXXX3XpXXXXXXXXXX_!!822229796.jpg
TB2OIbOeVXXXXXHXXXXXXXXXXXX_!!822229796.jpg
TB2DczAeVXXXXcIXXXXXXXXXXXX_!!822229796.png
TB2Y4joeVXXXXbRXpXXXXXXXXXX_!!822229796.png

TOP

iDER H8 似乎有其它ROM 刷,可能好過 天敏T2。

上幾個禮拜,有人話天敏D6 系垃圾,今日睇下D comment,似乎系用Amlogic S802  (支持H.264 4K 但唔系S812 的 H.265 4K)。     

“處理器測的是802而不是宣傳的812,速度還可以了,只能這麼說,先前在旗艦店買了一個,電源指示燈不亮退貨了,在這里買的這個說實話質量也沒有說的那麼好。也許期望值過高了吧!”
“06.08
解释:(*^__^*)親,感謝您的選擇,天敏D6是四核網絡機頂盒,配備A9四核CPU八核GPU ,1G超大內存,完美支持4K(2160P)超高清電影和藍光3D原盤解碼,還有藍牙4.0,真正的性能之王。可以讓親們更好地體驗在電視上看大片、追連續劇的舒適享受。若在使用過程中遇到任何問題,可以隨時聯系我們的客服人員幫您解決。”

TOP

iDER H8 似乎有其它ROM 刷,可能好過 天敏T2。

上幾個禮拜,有人話天敏D6 系垃圾,今日睇下D comment,似 ...
lotus123 發表於 2015-9-3 11:13


iDER H8應該可以刷其他牌子H8的rom.
部四天線靈雲H8, 刷入前面個android rom都用到, 不過就要用番i6個遙控.

TOP

iDER H8應該可以刷其他牌子H8的rom.
部四天線靈雲H8, 刷入前面個android rom都用到, 不過就要用番i6個遙 ...
finepix 發表於 2015-9-3 23:51

似乎個ROM 有check Factory Code,“中性”或 “Sunchip”ROM 可能無check,但HKTV直播就唔知得唔得   

TOP

本帖最後由 finepix 於 2015-9-4 23:58 編輯
似乎個ROM 有check Factory Code,“中性”或 “Sunchip”ROM 可能無check,但HKTV直播就唔知得唔得    :d ...
lotus123 發表於 2015-9-4 20:43


塊版有雙天線接口, 睇落去好過部i6.
不過粒H8居然冇Heatsink.

TOP

塊版有雙天線接口, 睇落去好過部i6.
不過粒H8居然冇Heatsink.
finepix 發表於 2015-9-4 23:57

似乎同FiberHome I11 同一個ODM (但model 唔同):  TXCZ  深圳天星创展电子有限公司
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=1#pid33529363

TOP

似乎同FiberHome I11 同一個ODM (但model 唔同):  TXCZ  深圳天星创展电子有限公司
...
lotus123 發表於 2015-9-5 12:23


唔掂, H8唔加Heatsink, 連行安兔兔都出問題, 得13xxx分, 行完用Aida64睇溫度, 超過85度
自已加粒Heatsink落粒H8上面, 再係個膠殼頂加番鐵片, 再行一次安兔兔, 正常晒, 有24xxx分, 溫度跌至65度以下.

TOP

唔掂, H8唔加Heatsink, 連行安兔兔都出問題, 得13xxx分, 行完用Aida64睇溫度, 超過85度
自已加粒Heatsink ...
finepix 發表於 2015-9-5 17:08

FiberHome I11 都無heat sink,FiberHome 無改壞名: 烽火 I11      

TOP

本帖最後由 psr1 於 2015-9-6 17:17 編輯

回覆 356# finepix

[靈雲h8+1g+16g]
買左好耐一直忙
    等我岩岩先研究緊點拆.同諗緊出唔出開箱文
finepix 師兄係咪都買左?

我無其他remote..
請問有咩rom好刷...

有無師兄有"postman1year" 師兄個第5版rom?
想試下...

TOP