hklele 當前離線
中級會員
TOP
finepix 當前離線
特級會員
lotus123 當前離線
進階會員
iDER H8 似乎有其它ROM 刷,可能好過 天敏T2。 上幾個禮拜,有人話天敏D6 系垃圾,今日睇下D comment,似 ... lotus123 發表於 2015-9-3 11:13
iDER H8應該可以刷其他牌子H8的rom. 部四天線靈雲H8, 刷入前面個android rom都用到, 不過就要用番i6個遙 ... finepix 發表於 2015-9-3 23:51
似乎個ROM 有check Factory Code,“中性”或 “Sunchip”ROM 可能無check,但HKTV直播就唔知得唔得 :d ... lotus123 發表於 2015-9-4 20:43
塊版有雙天線接口, 睇落去好過部i6. 不過粒H8居然冇Heatsink. finepix 發表於 2015-9-4 23:57
似乎同FiberHome I11 同一個ODM (但model 唔同): TXCZ 深圳天星创展电子有限公司 ... lotus123 發表於 2015-9-5 12:23
唔掂, H8唔加Heatsink, 連行安兔兔都出問題, 得13xxx分, 行完用Aida64睇溫度, 超過85度 自已加粒Heatsink ... finepix 發表於 2015-9-5 17:08
psr1 當前離線
初級會員