我買左部I6 咩都睇唔到VTS 安裝左直播TV睇唔到,其他電視劇睇唔夠1分鐘即彈出...
到底點算,買俾屋企人睇:diz ...
十乂凍京 發表於 2015-8-26 22:50

1.  設置  -->  恢復出廠設置
2.  設置  -->  系統升級

做完 (1),睇下得睇唔睇到。 唔得做埋 (2)。

TOP

這機好似唔錯!

TOP

買左 ¥199一段時間, 終於要減價了.
英菲克i6.JPG

TOP

睇翻5月初的月銷量:
英菲克 I9                    2.9萬筆                          ¥299
英菲克 I6   ...
lotus123 發表於 2015-8-24 20:38


T2真係好伏, 上星期幫朋友用紅包淘左隻, 1Gram/16GRom, ¥159.
HKTV, RTHK, 睇到但全部甩嘴, 聲畫唔同步. Now新聞/免費電視就閃退. Youtube直播一樣睇唔到.

TOP

睇番HD fans個天貓銷量前十名個post, 天敏T2第二季跌左接近一半.
http://www.hdpfans.com/thread-588173-1-1.html

102443w18qt7minn01s907.jpg

165114lt6hqkzkz212c577.jpg

TOP

英菲克 i6     ¥ 179  淘金币价   =   ¥ 89.5  + 8950 個淘金币     

T2 會唔會剩系睇唔到境外視頻? 個ROM 加咗料?      

T2 之前用炬 力 ATM 7029B (號稱Cortex A9,但其實系A5 的 所謂偽四核  ),雖然宜家用 ATM 7039s 真A9,可能之前太多人攋野,做壞名聲!        其實兩三年前 Ainol 都算系比較流行牌子,但好多型號用炬 力 SoC,特別系ATM 7029 (都系偽四核),搞壞自己名聲,宜家影都唔多見。   

炬 力好似D 源碼無公開,好似搞緊 banana pi,到時可能會見到D源碼。  炬 力終于出招,睇下有無人食蕉。   

TOP

睇番HD fans個天貓銷量前十名個post, 天敏T2第二季跌左接近一半.
finepix 發表於 2015-9-1 08:28

小米盒子增強版1G,唔值得買,1G RAM 其實系 750M RAM + 250M swap space (用EMMC 代替)。   

TOP

T2我買左,伏機

TOP

T2我買左,伏機
hklele 發表於 2015-9-1 12:12


你部睇HKTV直播有冇問題?
同埋部機個WiFi又唔多夾部水星router, 用一陣就斷.
部T2真係冇樣掂.

TOP

你部睇HKTV直播有冇問題?
同埋部機個WiFi又唔多夾部水星router, 用一陣就斷.
部T2真係冇樣掂. ...
finepix 發表於 2015-9-1 12:17

望過幾塊 天敏底板,睇落硬件質素都唔差,會唔會軟件唔系o甘理想!上兩個星期,有人話 天敏無QC,似乎又比佢講中。  開博爾有幾部機都係用ATM 7039s,ROM 的質素唔知會唔會好D!   

TOP