ben0820 當前離線
中級會員
大佬, 咁大個人, 講野1999, 佢挑戰緊果D point我全部應晒佢, 佢一句唔答, 仲越撐越遠, 好難溝通囉大家, HK ... oopsxp 發表於 2015-4-9 17:02
TOP
gjethouse 當前離線
oopsxp 當前離線
進階會員
成晚睇點播都好唔順 posted by mobile gjethouse 發表於 2015-4-9 23:13
chungsm 當前離線
想買就去買
Moderator
轉網路, 全球, 自動, 聯通, 電信, 移動個個試下, 總有一個順暢, 另外, 長行vpn既朋友, 要注意一下vpn條水 ... oopsxp 發表於 2015-4-10 10:38
botomica 當前離線
覺唔覺好多台D動態畫面都唔多順,但有D就冇問題,係咪麥sir某地方D機setting有問題 ... botomica 發表於 2015-4-10 15:05
HxO電影系列比猢狸電影差好多,仲有sify, universxl, Warnxr, 歷史頻道,發現系列等等 ... botomica 發表於 2015-4-10 16:07