大佬, 咁大個人, 講野1999, 佢挑戰緊果D point我全部應晒佢, 佢一句唔答, 仲越撐越遠, 好難溝通囉大家,
HK ...
oopsxp 發表於 2015-4-9 17:02


應該無,想派粒膠比佢

TOP

成晚睇點播都好唔順

posted by mobile

TOP

成晚睇點播都好唔順

posted by mobile
gjethouse 發表於 2015-4-9 23:13


轉網路, 全球, 自動, 聯通, 電信, 移動個個試下, 總有一個順暢, 另外, 長行vpn既朋友, 要注意一下vpn條水喉有無變窄左

TOP

轉網路, 全球, 自動, 聯通, 電信, 移動個個試下, 總有一個順暢, 另外, 長行vpn既朋友, 要注意一下vpn條水 ...
oopsxp 發表於 2015-4-10 10:38


暫時都ok

TOP

覺唔覺好多台D動態畫面都唔多順,但有D就冇問題,係咪麥sir某地方D機setting有問題

TOP

覺唔覺好多台D動態畫面都唔多順,但有D就冇問題,係咪麥sir某地方D機setting有問題 ...
botomica 發表於 2015-4-10 15:05


例如 ?

TOP

HxO電影系列比猢狸電影差好多,仲有sify, universxl, Warnxr, 歷史頻道,發現系列等等

TOP

HxO電影系列比猢狸電影差好多,仲有sify, universxl, Warnxr, 歷史頻道,發現系列等等 ...
botomica 發表於 2015-4-10 16:07


即刻試吓先

TOP

試咗 hxo 和 uni 和 華立
都無事喎

係咪你頻寬問題

TOP

咁我就唔知喇,當镜鏡頭pan或zoom得快,或handheld就好chok 下chok下,但有d台冇呢d問題

TOP