提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 gacoslai 於 2013-5-11 13:38 編輯

各CHING詢問XBMC如何入個ZIP FILE , 等我試試寫個簡單MANUAL,希望幫到大家 (有誤請通知,時時再更改,THANKS)
樓主提供 repository.hdpfans.xbmc-addons.zip 用於XBMC 程式

系統設定 > 系統設定
1 (640x360).jpg
> 附加元件 > 從ZIP 檔案安裝 > (右手邊選取) 檔案系統 Root Filesystem(揀返USB 既ZIP FILE 路徑 /mnt/usb/sda1(等於USB手指) 然後安REMOTE左面,會能夠選擇確定)
2 (640x360).jpg
然後到
3 (640x360).jpg
4 (640x360).jpg
選取更多 > 進入後(自行選擇頻度,選取好按中間 > 選取安裝
5 (640x360).jpg
6 (640x360).jpg

TOP

DNS set 114.114.114.114
littleme 發表於 2013-5-11 10:32



    HKBN 真係7-11 勁lag~~  發現台中字
今日呢個時間就小llag =  =
平日呢個時間唔lag

TOP

回復 324# shal

係HKBN 超LAG 我用緊1000M都無用

TOP

回復  shal

係HKBN 超LAG 我用緊1000M都無用
gacoslai 發表於 2013-5-11 13:39



   
我試過吾經router直插睇到超清快好多

TOP

我試過吾經router直插睇到超清快好多
manshum 發表於 2013-5-11 13:53



    轉頭試試先!
Thanks ching

TOP

回復 326# manshum


    我地睇直播台bor
唔係icntv 超清
icntv 超清 我沒事

AXN HBO 發現  不明國家的字幕我係勁順的

只係個D中字台煩忙時間會lag~

所以未必關router 事

TOP

多唔多野睇嫁?@@

TOP

請問HBO_HD邊道搵?

TOP