本身買番黎睇波代替成日太遲搵link,因為用sopcast睇一定要開波前要入定去
二來唔太鐘意聽俄文,血台成日lag爆

後來發現越來越多台都岩我睇,回放功能又好用
睇例如睇大陸台我是歌手/爸爸去哪兒,美帝台d late night talk show,
泡菜國d kpop,馬交現在台有娛樂審死官,又可以早一日係雙星台睇wiki d劇

一個機頂盒已經打破每晚8-10:30坐定定睇垃圾TBB
對我黎講絕對值,so far已經用左10個月

TOP

用麥仔一年,已再續一年,好耐無睇香港嘅電視囉,連新聞都唔睇。

TOP

頭先去網頁用MAC查部机續约情况,原本我部机可以用支x宝績,人仔54x幾,比香港平

TOP

慳埋慳埋搵到一頭煙都搵唔齊D節目源,
星期一搵, 星期二0:00已經睇唔到要再搵過, 搵源既時間仲多過睇
免費源經常睇睇下睇唔到

年費HK$625, 一日都唔洗兩蚊, 不過我明白家家有本難念的經
再講丫, 搵源得過煩字, 過程一D都唔enjoy, 我有時間跟呢度D大大玩routeros好過

p.s. 個人喜歡拿住個搖控, 多過拿住個mouse係唔click, 又要copy & paste, 又要sync 呢D低技術工序

p.p.s 有人鍾意幾百條女一字排開任簡, 但總有另類既人有走入村續家續戶搵村姑

TOP

有人鍾意幾百條女一字排開任簡, 但總有另類既人有走入村續家續戶搵村姑

呢句講得好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

晒時間...時間都係錢來...質素又沒有保證...加上有的免費源係病毒集中營來... ...
lays 發表於 2015-4-9 11:08


講到好似無人識搵咁, 其實係個個都識, 但試過唔合乎效益咪唔做囉, 直播係要求立即播,

為左睇場波, 要預早3個鐘搵源, 開波一刻LAG爆, 又要再搵過, 岩岩半場又搵到, 去完更衣室返黎又睇唔到.....哈哈, 似曾相識既感覺

直接睇有線同NOW好過啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

慳埋慳埋搵到一頭煙都搵唔齊D節目源,
星期一搵, 星期二0:00已經睇唔到要再搵過, 搵源既時間仲多過 ...
oopsxp 發表於 2015-4-9 02:16


家家有本難念的經, 葡萄唔係人人有得食的

TOP

yes


I am not sure


004這店不接
pc9thecat 發表於 2015-4-5 00:20

我部003字頭, 即肯定是港版機?

TOP