估唔到 now TV 竟然會平接樂視既舊客,今日本身打上去只係問下幾錢,點知佢地話有樂視盒有得平,每月減百 ...
trendhk 發表於 2018-3-22 04:29

有盒定要有埋會藉?用返個樂盒睇?定上嚟裝機要俾個樂盒佢睇?

TOP

咩plan?係咪又要簽24個月果D?

TOP

咩plan?係咪又要簽24個月果D?
dicky0710 發表於 2018-3-22 14:24


of course la

TOP

本帖最後由 domon 於 2018-3-22 17:59 編輯
回覆  正宗球迷
不過,世界盃已肯定電盈不會開善堂
之前有人話報俾茶記個價係癲貴,相信冇乜人為嗰一個月 ...
cpk 發表於 2018-3-20 00:43

茶記用 J STAR 睇咪得囉

TOP

有盒定要有埋會藉?用返個樂盒睇?定上嚟裝機要俾個樂盒佢睇?
pobpob 發表於 2018-3-22 11:10


盒就得,影機底張 Label Send 比佢地。

TOP

我想知幾錢?
121245 發表於 2018-3-22 10:52


打上去問下,唔方便講

TOP

等完季先裝返

TOP

估唔到 now TV 竟然會平接樂視既舊客,今日本身打上去只係問下幾錢,點知佢地話有樂視盒有得平,每月減百 ...
trendhk 發表於 2018-3-22 04:29

好耐之前已有呢個玩法

TOP