167pk 當前離線
Banned
TOP
allen2007 當前離線
進階會員
allen 兄有冇廣体改左既ims? loklok 發表於 2011-7-27 14:12
loklok 當前離線
中級會員
ming2565 當前離線
初級會員
如果唔得可以試吓呢個AU版 allen2007 發表於 2011-7-26 13:39
請問而家浦東高清係唔係 show 404? loklok 發表於 2011-7-27 16:35
請問allen 兄,我部560 th,用唔用到依個au版? ming2565 發表於 2011-7-27 23:25
蘇達陳 當前離線
奇怪,明明update左直播插件? 又睇唔到mms,flv 用AU版,如果用唔到唔會有事,刷番正常版就得. ... allen2007 發表於 2011-7-27 11:23