本帖最後由 yuswwai 於 2018-6-15 06:32 編輯
除非 ott 直播技術成熟

延時大減

唔係都唔會係主力

因為要照顧班賭波客

其實直播冇4k我可以接受 ...
kofz 發表於 2018-6-15 01:46


應該係版權問題⋯出now e主要針對盒仔盜版權問題,順世界盃個勢推自己viutv(黃色)字幕配音內容再連同外國電視影像app去推一個叫合法盒仔之嘛(政府話禁止都得)成個香港唔駛玩盒仔

TOP

登入左就唔會登出⋯登入重要經手機入code喎,你root過?
yuswwai 發表於 2018-6-15 00:35



    我都唔知係咪relogin
不斷要我用電話入code
reconnect account
呢隻野用到好忟

TOP

盒仔不斷斷線,已經用lan, 延遲又耐,慢電腦網頁版成分幾鐘,pccw快d處理好佢

TOP

本帖最後由 longkwan 於 2018-6-15 08:27 編輯

鬧完,,終於盒仔有更新
岩岩試viutv 直播計時
變返30秒到

TOP

佢個手機app不斷在log in 位置彈出,用了半小時終於打上cs問,完全幫唔到手,態度又唔好,火都滾,買個正版都麻麻煩煩,打去消費者委員會投訴去

via HKEPC Reader for Android

TOP

鬧完,,終於盒仔有更新
岩岩試viutv 直播計時
變返30秒到
longkwan 發表於 2018-6-15 08:22


你更過幾次? 我買返黎更新個一次

TOP

你更過幾次? 我買返黎更新個一次
oopsxp 發表於 2018-6-15 09:45



    岩岩有,version20180614

TOP

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(4F48B).jpg
請問iphone now e app點樣用chromecast 出電視,唔係mirror screening????????

成個app都搵唔到cast制

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.2)

TOP

請問iphone now e app點樣用chromecast 出電視,唔係mirror screening????????

成個app都搵唔到cast制

v ...
edmondtamcm 發表於 2018-6-15 10:03


好似直播先有

TOP

好似直播先有
longkwan 發表於 2018-6-15 10:16


    我直播都搵唔到有????

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.2)

TOP