fathenmeal 當前離線
Banned
TOP
C-Leung 當前離線
EPC魚樂小隊
進階會員
pinkspider 當前離線
初級會員
siukat 當前離線
請問600A 同金色果部H7 有乜分別? 係咪有新買新好D?? pinkspider 發表於 2015-5-24 12:02
買合用既就得,無需要俾多d錢買d自己用唔著既野返黎 siukat 發表於 2015-5-24 12:38
hanzawa 當前離線
樓上講咗d咩…做咩一開分身就俾人ban咗 C-Leung 發表於 2015-5-24 11:50
金色果部H7多咗D用唔著既野?? 知唔知有乜分別?? pinkspider 發表於 2015-5-24 13:29
kokonet 當前離線
sourcemaestro 當前離線
tomtsang 當前離線