回覆 220# lotus123

其實晶晨S812的盒子---天敏D6U都只係賣210人仔左右, 不過最PK的是它會因為過熱而自動關閉兩個核, 而且自動降頻, 得返雙核, 而且, S812個本地播放十分之差, 天敏的固件底包又做得差

國產, 或者可以講ANDROID就係咁, 最強的硬件搭配最差的軟件

海思是因為軟件做得好, 有開發

本身, 硬件係過剩的, 各個國產CPU只係做一套固件, 改下桌面就出街, 全部盒子都係裝個幾個APPS

這就是ANDROID的現狀, 所以盒子也一樣, 不是只看數據, 好不好用, 熱不熱, 內存閃存快不快, 固件好不好, 軟件支持度高不高, 才是關鍵

TOP

回覆  lotus123
其實晶晨S812的盒子---天敏D6U都只係賣210人仔左右, 不過最PK的是它會因為過熱而自動關閉 ...
postman1year 發表於 2015-7-6 14:53

ARM SoC 的主戰場在手機,海思的焦點亦唔例外,軟件研發相對比較好。 Amlogic, Rockchip, Allwinner 的市場在大陸的平板/TV盒子,軟件研發就差少少。 其實海思都唔覺有新SoC 比盒子用,Himedia 都跳咗槽用RK3368,全志H3 。

小米盒子用S812,得閑都hang下機,要boot過先得,¥299/US$50 就系o甘。 ¥99 的RK3128 其實行得走得,用黎睇下HKTV,Youtube,Kodi 都OK。

其實 RK3368 似乎好唔過 RK3288,優酷 K1 賣¥299,宜家用RK3368 擺明就系白老鼠,當比較成熟時,個價可能又會降。   

TOP

回覆  k-k
詳情睇睇H7三代憤怒的聲音
注意, 不要理會SKY-YIN條官方SEVEN HEAD的, 完全係無測試過, 不斷 ...
postman1year 發表於 2015-7-6 12:24

H7三代已經在 TMALL 的 Himedia 官網下架了。   

TOP

想詳細了解一下, 全志H8盒子不能使用HKTV的情況, 例如:
情況一: 完全不能安裝?  
情況二:可以安裝, 但一CLICK進去就馬上閃退
情況三:可以安裝, 可以使用不閃退, 但是播放無聲無畫
----------------------------------------------------------------------
到底係哪一個情況?  HKTV在澳門不能播, 因此需要反映

TOP

本帖最後由 lotus123 於 2015-7-7 12:57 編輯
想詳細了解一下, 全志H8盒子不能使用HKTV的情況, 例如:
postman1year 發表於 2015-7-6 23:56

前面已經揾到個 ROM 可以睇HKTV 直播了。

TOP

本帖最後由 postman1year 於 2015-7-7 13:04 編輯
前面已經揾到個 ROM 可以睇HKTV 直播了。
lotus123 發表於 2015-7-7 12:56

我當然知道有一個ROM-529可以睇

但我想了解情況, 找出原因, 那個529內置的芒果TV是MAC認證失效的, 封鎖的, 如果我可以找到原因, 就可以制作完全解鎖的固件

而且, 順便說一下, 網上幾個ROM都是修改我的固件而成, 否則我怎麼敢在3月時聲稱說是全球首發, 在我發固件前的确是全網都沒有安卓H8固件的

TOP

我當然知道有一個ROM-529可以睇
但我想了解情況, 找出原因, 那個529內置的芒果TV是MAC認證失效的, 封鎖的 ...
postman1year 發表於 2015-7-7 13:00

下面應該是你首發的ROM了   
http://www.hdpfans.com/thread-505882-1-2.html
其實下面 RK3128 都睇唔到HKTV 直播:
http://www.hdpfans.com/thread-505670-1-1.html
但早期來自上面的ROM 可以睇到HKTV 直播的,唔知改咗嘜野:
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page=50#pid33438118

TOP

隻i6 H8今晚又有血亏, 但都要¥179 .

i6-001.jpg

TOP

我當然知道有一個ROM-529可以睇

但我想了解情況, 找出原因, 那個529內置的芒果TV是MAC認證失效的, 封鎖的 ...
postman1year 發表於 2015-7-7 13:00


芒果TV個rom係有問題,佢熄機後唔可以用遙控開機,估計係kernel問題
點都好,多謝你整個i9原生4.4

TOP

想詳細了解一下, 全志H8盒子不能使用HKTV的情況, 例如:
情況一: 完全不能安裝?  
情況二:可以安裝, 但一CLI ...
postman1year 發表於 2015-7-6 23:56


出現情況3,佢入到去會不斷顯示連接中
之前有分析係缺少telephony相關file,唔知係唔係

TOP