Sony 國內版都係咁?
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
kofz 發表於 2023-1-12 18:51 
SONY 果類大牌子好似都係行返真 AndroidTV 就無呢種問題.
如果好似其他大陸機用 Android Tablet 去改 Launcher 就多數都係.
不過好神奇 , 大陸討論區好多人會問點解4k電視播唔到4k片.
但當指出個 home launcher 行 2k 必定被刪post .
佢地唔敢承認有呢種問題.
其實佢比改解析度應該係可以行得返做4k.
好似google tv 果類都可以係個settings 都設定返就正正常常.
不過其實可能個網卡/cpu 都唔係好夠力推4k 所以大陸諗縮數. 用2k來騙人. 肉眼唔係咁易分. |