開博爾F1加強版,雙十一人仔 118 入手,昨晚已刷Android,現正常使用中

TOP

開博爾F1加強版,雙十一人仔 118 入手,昨晚已刷Android,現正常使用中  ...
kevinckc 發表於 2015-11-18 09:59

wifi 用唔用到?

TOP

wifi 用唔用到?
lotus123 發表於 2015-11-18 10:29


Wifi用到, 暫時只係發現遙控既"鼠標"掣唔 work, 但問題不大, 因為我插無線mouse 黎用
只係未裝 google play, 但插USB 手指直接裝APK 亦無問題

TOP

Wifi用到, 暫時只係發現遙控既"鼠標"掣唔 work, 但問題不大, 因為我插無線mouse 黎用
只係未裝 google pl ...
kevinckc 發表於 2015-11-18 10:40



    試過找了幾個google play裝, 冇一個成功. 最後裝了1mobile market了.

TOP

wifi 用唔用到?
lotus123 發表於 2015-11-18 10:29


呢個固件用wifi好似冇問題. 但我冇機試.
http://www.hdpfans.com/thread-612351-1-1.html

TOP

呢個固件用wifi好似冇問題. 但我冇機試.
finepix 發表於 2015-11-18 12:06

遲D 試試。

TOP

遲D 試試。
lotus123 發表於 2015-11-18 15:23



    F1刷了YYF, 會突然自動熄機, 燈都不著, 像是不通電, 要拔電重插. 刷了的大大, 您們有此現象嗎?此固件WIFI可連上, 卻分享熱點用不到, 驗證問題. 藍芽可連接上設備, 但實質用途沒測試.

TOP

T1ohbvBKZv1RXrhCrK.gif


1張圖講晒

TOP

咁你有冇榜上有名呢?

TOP

本帖最後由 lotus123 於 2015-11-18 23:09 編輯
F1刷了YYF, 會突然自動熄機, 燈都不著, 像是不通電, 要拔電重插. 刷了的大大, 您們有此現象嗎?此固 ...
primegate 發表於 2015-11-18 18:59

見部 F1 行咗個 Broadcomm 的 wifi driver,應該系 AP621x,同部 CX-X3 一樣,可以刷佢個 ROM,呢個ROM 系部 Ider H2 試過,OK 的,有root 有 PlayStore,同 Setting 裏面有埋 藍牙。  

首先抄咗刷咗 YYF ROM 部機裏面的 /system/usr/keylayout/customer_ir_4040.kl 落手指,再刷CX-X3 個ROM,跟著抄翻個 file 落部F1 裏面,然後reboot,IR remote 應該用到。

http://www.geekbuying.com/item/C ... iracast-353176.html

TOP