回覆  99819925

返去試下
其實見部機死死地, 諗住刷機/root 機玩下
整咗個刷機精靈, 點知佢又話搵唔到驅 ...
waiyee422 發表於 2015-6-8 14:46


你要先裝root精靈先, detect到driver, 再裝刷機精靈.

TOP

回覆 11# finepix


    裝咗都係唔得,
見到device manager 入面個MIBOX1S 係有個感歎號...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

a. 拔掉小米盒子電源
b. 按住遙控器 '主頁' + '選單' 兩個按鍵
c. 接電源, 此時 b 步驟的動作一樣持續
99819925 發表於 2015-6-8 02:02 PM


無字版遙控接甚麼鍵?

TOP

個搖控冇反應似係無電喎,
小米個remote 好快無電,
你日日用的話每半年就要換一次

via HKEPC Reader for  ...
jerjergood 發表於 2015-6-9 04:09


No~~ 我屋企有個測電器~ 試過粒電仲係GOOD condition~

TOP

請問小米盒有乜好?
講規格唔算堅,講價錢又唔平,售後在本地等於零,用家又好多野唔郁得!

TOP

回覆 16# hanzawa

年幾前無咩研究 XD

所以而家見佢咁都想換~ 做緊功課
見天貓18號有大特賣 仲有時間~ 繼續research @@

TOP

雖然我都想升級換過部,但小米盒講真又唔係真係咁差
以出咗年幾嘅產品,當時又並唔係太弱,有airplay功能可玩,用airplay播放好過用miracast(至少唔會窒)
價錢就見仁見智啦,舊年賣四五百左右嘅android盒都唔算多,當然唔計上TB買啦
用小米盒唔識自己裝apps睇就一部垃圾,當android盒用,咁同其他盒嘅用法咪又係一樣,就算icntv認證失敗都唔會影響用apps睇嘢
電子產品嘅嘢需要啲咩售後服務?最緊要係撞手神,有幾何買嘅電器產品喺保養期內要維修?

TB睇咗好耐都好似唔覺其他android盒有airplay,有嘅話都想換部試下,有冇師兄有介紹?

TOP

回覆 18# 99819925


芒果嗨Q HD600A四核 呢個得唔得

TOP

回覆  finepix
見到device manager 入面個MIBOX1S 係有個感歎號... ...
waiyee422 發表於 2015-6-8 23:40

裝個 豌豆莢 裏面有driver,但刷機前打 ctrl-alt-del 去 任務管理器,將 豌豆莢 有關的 process 殺o西,如果有裝 360手機助手等等,一樣照殺,(或者裝完豌豆莢 ,插咗米盒,load 咗driver之後,將豌豆莢,360手機助手等等 uninstall,再boot 部PC,driver應該仲系到的)。 firewall/antivirus 可能都要disable 一陣。

TOP