chenght 當前離線
進階會員
TOP
ultratab 當前離線
中級會員
最好都係分開2部机,我買咗部8仔AD100X, 麻麻地,有中伏嘅感覺! harada6693 發表於 2015-6-2 02:58
回覆 lays magic tv 用 sigma 色水好過一般 android 機幾多下 chenght 發表於 2015-6-4 08:16
kofz 當前在線
特級會員
Magic TV 直頭靚過好多電視機內設Tunner, 所以好多發燒友有內置數碼電視都用返Magic TV, 唔知 Magic TV ... ultratab 發表於 2015-6-4 10:40
alfredku 當前離線
我早兩日買左部 Prima PM-801 $699 暫時用左兩日都無咩問題, 睇數碼電視、錄影、睇HKTV、VST、電視貓、H ... ultratab 發表於 2015-6-4 10:29
請問MYTVB 有無問題? 四核主芯片係什麼芯片? 代理主頁都無提供資料 謝謝 ... alfredku 發表於 2015-6-4 14:16
mytv apps 有好多兼容問題 唔係部部盒子可以正常睇直播/點播 kofz 發表於 2015-6-4 15:49