個人有少少興趣ihome,
不過睇到淘寶有好多商家,有平有貴
而且唔知續費... ...
fung_peace 發表於 2015-3-9 18:08

ihome 續年費$11xx人仔

  光世代 續年費$12xx人仔

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

日本仔出會唔會信心大啲?

https://liveca.net

via HKEPC Reader for Android

TOP

ihome 續年費$11xx人仔

  光世代 續年費$12xx人仔
kofz 發表於 2015-3-10 07:48


另外想問下3月後的呢家仲睇唔睇到?
因為難視政策已經實行左10日

怕有d台因此收唔到

TOP

日本仔出會唔會信心大啲?  



via HKEPC Reader for Android
ngreg 發表於 2015-3-10 10:31


45000円/365日=28XXHKD, 咪仲貴

TOP

另外想問下3月後的呢家仲睇唔睇到?
因為難視政策已經實行左10日

怕有d台因此收唔到 ...
fung_peace 發表於 2015-3-10 11:13


ihome  同 光世代 都是採地面波, 應該冇問題

受影響的是衛星源

請參考
http://nukewang.pixnet.net/blog/ ... 2%E9%9B%BB%E8%A6%96
http://www.myav.com.tw/bbs/showthread.php?threadid=20469650

TOP

另外想問下3月後的呢家仲睇唔睇到?
因為難視政策已經實行左10日

怕有d台因此收唔到 ...
fung_peace 發表於 2015-3-10 11:13



    係講緊3月尾先開始cut.  所以去到4月先知邊部會唔得.

TOP

本帖最後由 Yucie 於 2015-3-12 05:38 編輯

乜光世代加左價? 唔係1000咩 我年尾仲打算買.....
而家加到12XX 人仔年費...... 有D 買唔落手

我而家用緊APK 睇緊
如果講卡, 完全無卡. 如果講睇足一日24個鐘.
一日會有幾分鐘跳格. 已經算係咁
300人仔左右都係互相盜, 寰宇日韓IPTV298/年(買左中伏, 用左20日壞左之後, 佢整返D台一半唔同晒,延遲變7分鐘,唔好買佢,買完仲要求佢整,千期唔好買)
38度日本IPTV服務, 年費300. 包ATX, TOKYO MX 等台. 3分鐘延遲. 一樣係盜. 不過聽講38 度會有D 心機幫你整下. 唔係好似寰宇咁....
果粉TV 250年費, 包ATX, TOKYO MX等等, 佢應該都係盜, 不過畫質比寰宇跟38度更差.
歡樂時光, 包香港台灣日本頻道, 一樣係盜, 年費260.
還有一個日本無名IPTV, 年費200. 包TOKYO MX 無ATX. 完全無保證, 走路無得賠, 不過勝在夠平.

TOP

乜光世代加左價? 唔係1000咩 我年尾仲打算買.....
而家加到12XX 人仔年費...... 有D 買唔落手

我而家用緊A ...
Yucie 發表於 2015-3-12 05:26

ching 你都試過好多apk

光世代續年費我係問某淘寶店,其他可能仲平

TOP

ching 你都試過好多apk

光世代續年費我係問某淘寶店,其他可能仲平
kofz 發表於 2015-3-12 08:00


我剛剛又心痕買左另一個APK, 200元終身
睇ATX 好順, 又支援PC 睇, 而家200蚊PC 版同盒子一齊睇. 超正

P.S 我預左呢200蚊係睇半年至一年到. 佢盜又好, 唔盜又好, 已經有心理準備

TOP