scwwong2002 當前離線
Banned
TOP
xibeilou 當前離線
進階會員
唔係, 行RK3188芯的stick啫. 想沖支玩下。行原生Android 4.2的 scwwong2002 發表於 2014-1-9 04:34
yaunb 當前離線
中級會員
好平, 人仔2XX, spec好高: 四核Cortex-A9核心,主频达到1.6Ghz,并搭配高主频四核Mali-400 MP4 GPU,性 ... scwwong2002 發表於 2014-1-9 22:01
Ricky_ston 當前離線
唔敢話介紹, 要玩, 緊係要玩得聰明D。高Spec低價就係最佳選擇。玩埋D貴價兩核山寨OS, 儍的嗎? ... scwwong2002 發表於 2014-1-10 02:43
chue 當前離線
特級會員