發覺 憶典S1 睇到HKTV和睇唔到HKTV的ROM,除咗system.img 唔同之外,其它boot.img, kernel.img 等都一樣 ...
lotus123 發表於 2015-6-13 23:19


由頭重寫個firmware就差唔多.

TOP

由頭重寫個firmware就差唔多.
finepix 發表於 2015-6-14 19:30

ROM Porting 似乎都不複雜,下面的方法都系將舊 system.img 的 hardware dependent 的 files 抄去新ROM,同埋用番舊的 boot.img (可能要改BOOTCLASSPATH)。下面有port 去 小米ROM 同樂蛙ROM的例子。
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2701283
似乎可以用RK3128的ROM,或者HD600A ROM 等等。
石頭ROM 呢個月都有十個八個新ROM出咗,唔知會唔會都系o甘樣做。  

TOP

跟機個Rom好多垃圾軟件.
我發覺部I6行真1080P, 會熱左好多, 有時會hang機.
遲吓都係刷番yunOS長用算 ...
finepix 發表於 2015-6-13 00:02



    seems lots of problem...

TOP

seems lots of problem...
qawasaxa 發表於 2015-6-14 20:36

1080p kernel 佔用cpu同ram 資源。
小米增強版 (S802/S812)用1080p kernel,而天貓魔盒1S+ (S802) 用720p kernel 。
全志H8 行 1080P kernel 可能好o西氣力。 用番720P kernel 應該會順D。

TOP

幾抵玩咁喎

TOP

ROM Porting 似乎都不複雜,下面的方法都系將舊 system.img 的 hardware dependent 的 files 抄去新ROM, ...
lotus123 發表於 2015-6-14 20:35


等放假試試.

TOP

拆開左隻i6, 睇個circuit, 同隻FiberHome I11有少少分別 .
DSCN0330.JPG
DSCN0333.JPG
DSCN0335.JPG

TOP

等放假試試.
finepix 發表於 2015-6-16 22:22

上面的方法似乎系改 MTK ROM 畀 其它 MTK SoC 用, 所以最好都系用番全志 SoC 的 ROM (例如 A80,H8,H3)做種,個結構差唔多,容易搞D,用 H8的ROM 應該最容易,但用 H8 的ROM 有機會個結果同以前的一樣。

Himedia 唔見有Q2,H2,HD600A (全志H3)的ROM,但天敏D3 四核增強版(全志H3 ),官網有Android ROM 下載。

TOP

本帖最後由 lotus123 於 2015-6-17 23:30 編輯
拆開左隻i6, 睇個circuit, 同隻FiberHome I11有少少分別 .
finepix 發表於 2015-6-16 22:29

FiberHome I11 無散熱器, 望落成本較低  
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;page=1#pid33529363

開博爾 F2 有兩條天綫,可能系 2T2R 或 1T2R, 有石墨散熱片
f2b.gif
http://www.hdpfans.com/article-639-1.html

英菲克 I9 底板
I9.jpg
http://www.hdpfans.com/thread-494088-1-1.html

TOP

FiberHome I11 無散熱器, 望落成本較低   


開博爾 F2 有兩條天綫,可能系 2T2R 或 1T2R, 有石墨散熱 ...
lotus123 發表於 2015-6-17 23:27


就咁睇圖, F2好似比較好.

TOP