玩了一星期X96 MAX PLUS這個盒子,發現散熱勁差
我用EmuELEC玩PSP戰神,一下子去到80度, ...
o靚仔k 發表於 2020-6-25 15:23

橫掂冇保用,拆走個外殼散熱得唔得

TOP

橫掂冇保用,拆走個外殼散熱得唔得
ang 發表於 2020-6-25 15:43


我幫兩個FD買既,所以無拆,不過真心無諗過x3盒打機比x2差。

TOP

本帖最後由 kofz 於 2020-6-25 15:47 編輯
玩了一星期X96 MAX PLUS這個盒子,發現散熱勁差
我用EmuELEC玩PSP戰神,一下子去到80度, ...
o靚仔k 發表於 2020-6-25 15:23

一分錢一分貨

賣得平

連散熱都慳

CoreELEC冇係官方兼容 list 自然有原因

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

我開咗低蓋,再搵風扇吹住,用CoreELEC睇戲先冇彈出桌面

TOP

用緊x96air, 無硬改過,用coreelec 長播戲無事

TOP

貪平買咗,畫面差過部舊機s912
始終905芯片,905x3都唔會好好多
對畫質要求高不要買
好處有32G/64G
可以全套劇集download晒落嚟睇

TOP

回復 115 #o靚仔k

你係邊樹買$210?  4G+64G?

via HKEPC Reader for Android

TOP

设定语言选择冇中文拣咩?唔识“Setting”都应该识睇个齿轮卦?
hanzawa 發表於 2020-6-25 15:29



    無人話唔識, 只係想知有無可隨時轉中轉英,
老人家睇中文, 我睇英文

TOP

本帖最後由 o靚仔k 於 2020-6-25 21:59 編輯

回覆 127# Ultraman

我買210係4G+32G

TOP

貪平買咗,畫面差過部舊機s912
始終905芯片,905x3都唔會好好多
對畫質要求高不要買
好處有32G/64G
可以全 ...
deadduck 發表於 2020-6-25 18:43


同意,玩完呢個盒之後好失望,所以決定換GT-KING PRO玩

TOP