ang 當前離線
中級會員
玩了一星期X96 MAX PLUS這個盒子,發現散熱勁差 我用EmuELEC玩PSP戰神,一下子去到80度, ... o靚仔k 發表於 2020-6-25 15:23
TOP
o靚仔k 當前離線
橫掂冇保用,拆走個外殼散熱得唔得 ang 發表於 2020-6-25 15:43
kofz 當前離線
特級會員
cam000 當前離線
kimyiu1029 當前離線
deadduck 當前在線
Ultraman 當前離線
咸蛋超人
家冰 當前離線
设定语言选择冇中文拣咩?唔识“Setting”都应该识睇个齿轮卦? hanzawa 發表於 2020-6-25 15:29
貪平買咗,畫面差過部舊機s912 始終905芯片,905x3都唔會好好多 對畫質要求高不要買 好處有32G/64G 可以全 ... deadduck 發表於 2020-6-25 18:43