係, 只要係build.prop內, ro.hwc.sysrsl=5 前加個#停左去就會行1080p.
finepix 發表於 2015-5-29 22:15

good job  
轉resolution,通常個kernel 要 compile 過,呢個方法會唔會都可以用係其它第三方ROM上面呢?

TOP

搵番i6/i9個sunxi-ir, 替換\system\usr\keylayout\sunxi-ir文件, 記得改番權限做0644.


換完上面個suni ...
finepix 發表於 2015-5-29 22:09


唔該ching。
如果要刷近原廠yunos固件,邊到可以下載個原廠yunos固件?
唔好意思,我是新手。

TOP

唔該ching。
如果要刷近原廠yunos固件,邊到可以下載個原廠yunos固件?
唔好意思,我是新手。 ...
eriko_teng 發表於 2015-5-30 11:29

最好上官網搵下...
另在http://www.hdpfans.com/ 睇下

TOP

回覆 112# eriko_teng

我暫時未見過I6SE的固件, 但你可以照刷i9H的.
http://bangpai.taobao.com/group/ ... ?spm=0.0.0.0.zQ7MZc
https://kanbox.com/f/3V0eo

我已經試過, 遙控100%正常, 其他都唔覺有咩分別. 20150519版本, 比跟機的還新.
i6-061.jpg

TOP

good job  
轉resolution,通常個kernel 要 compile 過,呢個方法會唔會都可以用係其它第三方ROM上 ...
lotus123 發表於 2015-5-29 22:57


呢樣就唔清楚了.
一陣試吓部S1, 睇下會點!

TOP

呢樣就唔清楚了.
一陣試吓部S1, 睇下會點!
finepix 發表於 2015-5-30 15:05

剛剛揾過谷哥,Android 4.4.2 先得,好似話將 build.prop 個 release 由 4.4.4 改做4.4.2 都可能得,但唔知改咗個release 有無其它side effect。

TOP

剛剛揾過谷哥,Android 4.4.2 先得,好似話將 build.prop 個 release 由 4.4.4 改做4.4.2 都可能得,但唔 ...
lotus123 發表於 2015-5-30 16:29


改埋4.4.2都係唔得.

i6-062.jpg

TOP

改埋4.4.2都係唔得.
finepix 發表於 2015-5-30 19:50

行1080p kernel,全志H8 之前的Antutu跑分少咗5000 。
RK3128 慢過 全志H8, 無預留1080p 的空間。

TOP

換完上面個sunix-ir, 應該已經用到個remote, 但mouse mode仍然未得, 要改埋/system/bulid.prop.
ro.softmouse.left.code=28
finepix 發表於 2015-5-29 22:09

假如 Fiberhome I11 用呢個ROM,bulid.prop 裏面的softmouse code 是否一樣或者要改?

TOP

假如 Fiberhome I11 用呢個ROM,bulid.prop 裏面的softmouse code 是否一樣或者要改?
lotus123 發表於 2015-6-1 16:43


如果要用遙控的鼠標, 就要改.

TOP