我都11買今日收貨,買咗好多好多嘢,9成係電子玩物,最值得講下嘅就係wansview嘅ipcam,199人仔720p,質素之高, ...
cyberyeah 發表於 2014-11-20 20:48



    想問問wansview那部咁爽啊~謝謝大大

TOP

我想問點解用唔到 "海控HiControl4"?
搵極都搵唔到部HD600A,Q5 4核就搵到用到

Thanks ...
cycyrus 發表於 2014-11-20 20:57

我沒有問題。部 HD600A 係 Android os?

TOP

我想問點解用唔到 "海控HiControl4"?
搵極都搵唔到部HD600A,Q5 4核就搵到用到

Thanks ...
cycyrus 發表於 2014-11-20 20:57

我沒有問題。部 HD600A 係 Android os?

TOP

我18號中午在天貓訂機,19號下午2點半已經送到深圳返工地方,快靚正。跟機送咗2副3D眼鏡,冇乜用。

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

收機後乜都冇改,用張SD卡裝哂樓主大神推介所有apk, 過程暢順,不過改唔改DNS都咁窒,今朝試睇網劇又好好多,我用網上痕VDSL 約100 M

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

尋晩用佢睇警2,每2分鐘窒1分鐘,有時停咗成5分鐘都唔郁,衹有退出個app再入番去睇過,歷史不斷地重覆。

當貝市場有個app話自動尋找並使用最佳嘅DNS, 不過裝唔到,今晚試下用易翻牆睇下點。

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

部機音量較到最大仍然偏細聲,唯有在電視較大聲啲。試睇老表rmvb 1280x720, 顏色怪怪,contrast 好大,頭髮一劈黑色,光位太光,今晚tune 下佢先。唔通呢類機都要煲機?

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

云os 有vpn ?

TOP

買HD600A好定M3好

TOP

你裝錯Apps,要裝直播那個

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
cyberyeah 發表於 2014-11-21 06:56


裝了呢個,應該正確吧!?
http://tv.hktvmall.com/programs/howto/#guide=TVBox

[HKTVlivev1a.apk]

昨晚撳來撳去, 反而發現原來其實可以set做 【一開機即自動進入HKTV】,就等同那部HK$299重點開機功能的SmartHKTV,睇黎卒之有機會送出去俾老人家用。

TOP