火球記住 set system 做簡體中文,我試過用繁體中文唔得。

TOP

火球記住 set system 做簡體中文,我試過用繁體中文唔得。
Lord Silencer 發表於 2013-6-23 22:49



    得左~勁

Thanks

TOP

火球記住 set system 做簡體中文,我試過用繁體中文唔得。
Lord Silencer 發表於 2013-6-23 22:49



    Thx,今晚再try try

    用緊泰捷電視2.0, 非常唔錯

TOP

唔該, 我仲未可以係VST睇自定義頻道, 試過入咗再拔出USB再插入, 但佢話"我受傷了,...即將關閉", 跟住自己跳咗出黎, 我試過再裝過都係咁, 所以到而家都係唔可以係VST睇任何頻道, 有冇師兄可以俾D意見可以點搞??謝謝

TOP

本帖最後由 nadnad 於 2013-6-25 14:30 編輯

刪左

TOP

如果有需要小米盒子條AV線搵我
nadnad 發表於 2013-6-24 14:35



    請問幾錢?

TOP

本帖最後由 nadnad 於 2013-6-24 19:26 編輯

回復 996# tonach2012

廿皮啦,如果有興趣放工後荃灣或旺角地鐵附近交收。

TOP

問一下而家個 xbmc 係咪未support 1080p ?  我中見佢個setting 只有720p

TOP

請問大家... 我裝左XBMC .. 但連唔上部PC ... 會見到部電腦名, 一選就出 "FUNCTION NOT IMPLETMENT" ... 有無CHING 知要點做??

關唔關電腦用WIFI事???

請幫忙 ...

TOP

要用小米盒子睇"VST睇自定義頻道",係唔係要 :

- 用“豌豆荚”安裝"VST" ;
- 將"hk_list.tv" copy 到 usb 手指既 root ;
- 將手指連接小米盒子 ;
- 經兔子桌面 run VST ;
- 選擇”自定義”

請問 step 有無錯?

TOP