本帖最後由 morris 於 2024-3-22 00:08 編輯

......

TOP

原帖由 jwong852 於 2009-4-29 18:23 發表
個brennenstuhl PM230 wattmeter依家放HK100, PM快者得:

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... e%3D1&frombbs=1


PM快者得
睇來又有人俾人扣錢

不過d錢都唔知有咩q用

TOP

原帖由 jwong852 於 2009-4-25 19:21 發表
修牛成日要mon住個input power, 之前買咗個brennenstuhl PM230 wattmeter, 壞都壞咗2次.

之前有人整個AC current meter 就以為係 wattmeter.

度power factor, brennenstuhl ...

PLEASE CLOSED YOUR SELL TOPIC,
POST TO 交易廣場(其它類),

TOP

deleted

[ 本帖最後由 kentnklee 於 2009-5-12 20:20 編輯 ]

TOP

好想要一部

TOP

原帖由 jwong852 於 2009-4-26 17:42 發表
要量產wattmeter, 都唔會再用TLC2558, 又貴 (sample RMB80粒), 又唔兼容8-bit SPI. 所以呢個wattmeter 係自用, 唔會量產. 你地買隻好D o既大陸貨都係RMB200左右. 呢個料錢都唔止.


可否介紹一隻市面上你覺得 OK 而又平0既 wattmeter 呢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

樓主會唔會量產
平平地賣俾我地益下我地呢

TOP

ching 軟硬都掂

TOP

好想要

TOP