提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 A君 於 2005-8-13 21:03 發表

我有幾部......


free比我一部...

TOP

原帖由 セロ 於 2005-8-13 00:13 發表

係咩型號?
唔係隻隻都得架wo
我都撞左兩次板先得


compucon h540s(15.1吋,都幾舊啦...)

TOP

原帖由 セロ 於 2005-8-13 00:14 發表

佢只係我既玩具


唔好玩玩吓就拋棄佢喎...

TOP

原帖由 寂寞的FSY 於 2005-8-13 21:16 發表


compucon h540s(15.1吋,都幾舊啦...)

唔到拆開個一刻都唔知o岩唔o岩

TOP

原帖由 寂寞的FSY 於 2005-8-13 21:17 發表


唔好玩玩吓就拋棄佢喎...

唔會
























TOP

攪到我都想試下, 不過屋企唔夠大...........

TOP

原帖由 セロ 於 2005-8-13 22:12 發表

唔到拆開個一刻都唔知o岩唔o岩


個SIZE OK嘅...

TOP

原帖由 セロ 於 2005-8-13 22:12 發表

唔會


























冇用比我...

TOP

原帖由 superxp 於 2005-8-13 22:15 發表
攪到我都想試下, 不過屋企唔夠大...........


射去天花板度睇片...

TOP