可唔可以教一教點拆個豬籠??

TOP

回覆 41# 的帖子

先甩左呢個導風葉兼集水槽, (有螺絲/膠扣上住, 後面有排水管)


再甩左豬籠軸心左邊既承托先,
另一邊軸心連接麼打,
通常會有粒螺絲/機米固定,
用工具鬆開去就ok,
(有時D位好唔就手, 俾D耐性就ok).

以midea為例,
先要鬆開左邊coil 既螺絲,
稍為 推開coil 至可以甩到豬籠軸心左邊既承托,

攞左豬籠落黎後, 最好暫時上固定番塊coil, 以免整爛.


右邊摩打軸心




用浴室張浴簾墊o係後面, 下低就放左阿仔裝玩具既Thomas 膠箱接番用水槍沖洗coils D污水.

(意外收穫, 張浴簾之前用左個零月就起霉點, 但用左嚟洗冷氣後D霉點唔見晒, 一年後既今日都冇再發mold,  3m隻清潔劑果然有防霉功能)
呢個就係用嚟沖水既手動5Litre加壓水槍,


[ 本帖最後由 kentnklee 於 2009-6-7 00:10 編輯 ]

TOP

你連高壓槍都有......
算唔算DIY

TOP

回覆 43# 的帖子

本來想買部細既電動水槍, 但我又冇花園平台要洗, 又冇地方擺, 作罷了

[ 本帖最後由 kentnklee 於 2009-6-5 08:19 編輯 ]

TOP

回覆 44# 的帖子

How much is your 5 Litre 加壓水槍 ? Thanks.

TOP

c hing 可以教我拆個膠面嗎?

TOP

原帖由 Maxilogic 於 2009-6-6 22:36 發表
How much is your 5 Litre 加壓水槍 ? Thanks.

I want to know too.  And, where can I find it?  Thx!

TOP

Thank you for the instruction.


原帖由 dbs1978 於 2009-6-3 10:05 發表
正。請教 ching 個豬籠點拆呢?

TOP

原帖由 WLau 於 2009-6-7 22:22 發表

I want to know too.  And, where can I find it?  Thx!

五金鋪, 約一舊水.
人地多數用嚟噴殺蟲劑,
我就用嚟洗冷氣.

TOP

原帖由 kentnklee 於 2009-6-7 23:15 發表

五金鋪, 約一舊水.
人地多數用嚟噴殺蟲劑,
我就用嚟洗冷氣.

Thx for your kind attention!

TOP