小心個閃光燈電容,給佢電到真係好"X"
ahakyeee 發表於 2011-11-25 01:09

人地都整完啦

呢度d人係咪特別驚死

TOP

人地都整完啦

呢度d人係咪特別驚死
ee9861 發表於 2011-11-28 11:31

又唔好咁講, 都係好心提示啫,
個人經驗, 小時候拆閃燈, 唔知粒電容咁勁,
唔小心支螺絲批short 到粒大水塘,
即時火花加巨響, 嚇到鼻哥窿都冇肉.
就算近年拆手機/相機(有閃燈的)都試過電親,
雖然冇受傷, 但都即時醒哂,

TOP

我都試過被相機電容電親一二次,
明知不能掂,但拆拆下又中招,
亦都試過放電,同樓上師兄一樣,啪一大聲

TOP

謝謝提醒, 小弟冇諗過會咁勁~

TOP

回復 1# ken_nx
師兄好嘢!
胆大心細。

TOP

見廠商介紹先用電阻放電

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回復  ken_nx
師兄好嘢!
胆大心細。
logoff 發表於 28/11/2011 19:55



    謝謝, 撞彩搏下

TOP

後記:港銀278整好,拎去二手鋪賣到8舊水,賺返哂

TOP

小心個閃光燈電容,給佢電到真係好"X"
ahakyeee 發表於 2011-11-25 01:09
我試過電到一次
差D short左

TOP

己補comment, 鏡頭cake死左 要成組換
ken_nx 發表於 2011-11-24 13:35



    我依家果部又係間唔中會click 死...
唔知點攪....
但有時重覆開關之後又會跳到出黎~~

TOP