部s90 lcd背光燈電源係同signal用唔同軟排的。如果同樣症狀發生在s90可以睇睇係咪背光燈電源軟排接觸不良先,唔得先再搵件

TOP

小心個閃光燈電容,給佢電到真係好"X"

TOP

回復 1# ken_nx

買唔到條廢柴彈弓??

TOP

睇怕買到都砌唔返,個鏡頭俾軟排上下左右包住哂,用膠水痴住啲sensor,一蚊條軟排就爛。而且都跟唔到條彈弓原本咩樣裝邊度。整到都好大機會入塵

TOP

你部相機 cake 住係米因為跌過? 我果部都係咁, 最後拆散晒, 搞唔掂個鏡頭, 一堆野放左响樹等發毛....cheap cheap pen 得唔整啦! 徙藥費

TOP

咁識整當然自己整好D,前提原廠太貴

TOP

我部DC仔跌係跌過但跌完都影左年半, 而家拆開發現條彈弓柴左點都係消耗問題, 我跌果時係LCD果邊落地, 而且近來諗返起開關機時都聽到有D彈弓聲只係拆開先知係咩事
我都係靠淘寶成組鏡頭買返黎換姐唔算係咩維修, 以前有位師兄係拆埋鏡頭姐黎整好犀利

TOP

咁識整當然自己整好D,前提原廠太貴
samuel123159 發表於 27/11/2011 19:06



    就係原廠報價千幾, 部S100又就出, 出都係三千頭, 咁一定唔整啦. 就係諗住唔整先把心一橫拆到散哂黎研究姐, 唔拆過點知識唔識換鏡頭

TOP

老實講千幾蚊我不如事但買部新的人氣機到S100出時TRADE左佢, 都唔會跌千幾掛

TOP

回復 1# ken_nx
我o地背靠祖國, 唔使再俾代理屈.
以後買水貨得啦!

TOP