~eddy~ 當前離線
進階會員
原帖由 newb 於 2009-11-5 00:26 發表 轉得越快=越多電=越光?
TOP
原帖由 ianlau 於 2009-11-5 00:26 發表 點拆 教下我
ianlau 當前離線
中級會員
原帖由 ~eddy~ 於 2009-11-5 00:50 發表 我己拆開 黑板聲已解決 把黑色的有POWER BALL字既 東東 拆下 向下/向上拉 分開四個方向 慢慢向下/上退出 解開後 發現波中間有條坑 用D力係坑中間分紅 ...
yck271 當前離線
初級會員
minazuki 當前離線
qscaxz 當前離線
原帖由 minazuki 於 2009-11-5 03:25 發表 唔建議落油 o岩o岩茶左o的WD40落條坑倒 好易做倒水平轉,不過加唔倒速… 係,但我認為佢的LED光度有限,越快!=越光,快到某個程度應該唔會再光。
kaho_bb 當前離線
原帖由 ~eddy~ 於 2009-11-5 10:32 發表 衰左X2 同有燈板一樣 唔知點算
原帖由 minazuki 於 2009-11-5 19:21 發表 抹返o的油就ok,仲易左起機