原帖由 newb 於 2009-11-5 00:26 發表

轉得越快=越多電=越光?


但人地問計速
計速獨立電的

TOP

原帖由 ianlau 於 2009-11-5 00:26 發表

點拆
教下我

我己拆開
黑板聲已解決
把黑色的有POWER BALL字既 東東
拆下
向下/向上拉
分開四個方向
慢慢向下/上退出
解開後
發現波中間有條坑
用D力係坑中間分紅海
就可以變成南半球,土星共3PART
地球核心
又有4件東東組成
識轉的波本體
一個白色的膠(土星的光環)
係土星既光環同波既連接位有個膠圈(小心唔好唔見)
只要清好D粉
黑板就可以消失

TOP

原帖由 ~eddy~ 於 2009-11-5 00:50 發表

我己拆開
黑板聲已解決
把黑色的有POWER BALL字既 東東
拆下
向下/向上拉
分開四個方向
慢慢向下/上退出
解開後
發現波中間有條坑
用D力係坑中間分紅 ...

唔該師兄
我係冇燈版
拆左出黎簡單好多
得土星同埋光環
清係清邊part?外光環?清完使唔使落返d什麼油?

---------------------------------------------------------------
岩岩用濕紙巾抹左南北半球同埋外光環d粉
刮黑板聲好似係冇左(夜屋企人訓哂唔敢轉得快聽日再試)
水平轉易左
清前要用繩扯盡個速度先做到水平轉 加速
清後用手指唔使用繩開頭都得
不過水平轉時刮刮聲依然有(可能要落d野啦)
拆左砌返南北半球似乎好易開返
舊防滑膠好難對返正條坑

[ 本帖最後由 ianlau 於 2009-11-5 01:56 編輯 ]

TOP

已取!!!唔該!(無燈版)
都好易上手!
如果有貨尾我想要多兩個有燈同無燈版都得最好有燈版啦!

TOP

回覆 593# 的帖子

唔建議落油
o岩o岩茶左o的WD40落條坑倒
好易做倒水平轉,不過加唔倒速…

原帖由 newb 於 2009-11-5 00:26 發表
轉得越快=越多電=越光?

係,但我認為佢的LED光度有限,越快!=越光,快到某個程度應該唔會再光。

TOP

如有問小弟的間題,請PM,怕跟不足帖!

TOP

原帖由 minazuki 於 2009-11-5 03:25 發表
唔建議落油
o岩o岩茶左o的WD40落條坑倒
好易做倒水平轉,不過加唔倒速…


係,但我認為佢的LED光度有限,越快!=越光,快到某個程度應該唔會再光。

衰左X2
同有燈板一樣
唔知點算

TOP

係咪無燈版唔夠有燈版暢順,所以用手指好難轉得佢快黎起動....

TOP

原帖由 ~eddy~ 於 2009-11-5 10:32 發表

衰左X2
同有燈板一樣
唔知點算

抹返o的油就ok,仲易左起機

TOP

原帖由 minazuki 於 2009-11-5 19:21 發表

抹返o的油就ok,仲易左起機

油多左
易轉左
難左起機WO
起左又難左KEEP
KEEP左又難左快

TOP