EvilPig 當前離線
中級會員
TOP
明內子 當前離線
tin 當前離線
進階會員
kwan3k 當前離線
pch0113 當前離線
Intel打手
qazwsxedcrfv000 當前離線
原帖由 kwan3k 於 2009-6-28 14:09 發表 見你們這麼辛苦! 秘密: 7月3日供應商要交50個2009給epc! 到時交唔交到又唔知!
原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-6-28 18:07 發表 都唔D咩秘密
原帖由 kwan3k 於 2009-6-28 17:12 發表 佢應該係想話 包埋A fee
原帖由 qazwsxedcrfv000 於 2009-6-28 18:08 發表 大家預7月頭到上ASHOP