原帖由 qscaxz 於 2009-11-1 16:01 發表

做緊取貨單,全團仲有7個人度未可取貨,但會另有補償安排!

邊7個咁可憐?
唔會有我份掛=[

TOP

原帖由 ~eddy~ 於 2009-11-1 16:23 發表

邊7個咁可憐?
唔會有我份掛=[

C兄你好似講粗口咁

TOP

原帖由 ~eddy~ 於 2009-11-1 16:23 發表

邊個咁可憐?
唔會有我份掛=[

多數係由尾數上黎7個差尾數既
睇黎我中招
用機入數入唔到5蚊結果遲成個星期先到手

[ 本帖最後由 newb 於 2009-11-1 18:23 編輯 ]

TOP

原帖由 newb 於 2009-11-1 18:22 發表

多數係由尾數上黎7個差尾數既
睇黎我中招
用機入數入唔到5蚊結果遲成個星期先到手


你唔中!

TOP

第3批派貨:
★杰☆仔★     casillas0222     HenryHH     ianlau     ringo
oneoso
-------------------

TOP

第4批派貨:
~eddy~     babypuppy     ccchow     cheap仔     ckit
coman     dandanhk     dicky4119     eimmauyb2010     EOS5
ezr     fooksun     Gargoyle     GUILDWARS     henry9_9
hkmanhehe     hugo2091     hungtai     HunterZ     iamgozilla
jasonchan424     jobyball     kaho_bb     KamSing     kenny101
kevtsui     kingkiu     Kuso     kyeungp     kyle1358
lorym     luixyz     marcoli2006     mcdownload     Memories
mgchat     mrleung     myc01160     nelsonlee130     newb
orzz     razie     RoonandRon     siuhk2006     sniperbb
sum48163     timna     tinhon     tobyho91     tom
wwhfh     x2357     yamaki10     yck271     乜都唔識
小安哥     快快樂樂     飛熊     雪比
-------------------

TOP

受影響既主要係有燈ball!!
而受影響團友主要係只確定未付訂的,次序係由尾數上黎!!

第3批,第4批派貨的團友會在今晚收到到貨PM!!(因人數多,先回帖公佈!)

TOP

第3批派貨的團友已PM!

TOP

第4批派貨的團友已PM!

TOP

我係未7個入要的其中一個??

TOP