~eddy~ 當前離線
進階會員
原帖由 qscaxz 於 2009-11-1 16:01 發表 做緊取貨單,全團仲有7個人度未可取貨,但會另有補償安排!
TOP
kaho_bb 當前離線
原帖由 ~eddy~ 於 2009-11-1 16:23 發表 邊7個咁可憐? 唔會有我份掛=[
newb 當前離線
中級會員
原帖由 ~eddy~ 於 2009-11-1 16:23 發表 邊個咁可憐? 唔會有我份掛=[
qscaxz 當前離線
原帖由 newb 於 2009-11-1 18:22 發表 多數係由尾數上黎7個差尾數既 睇黎我中招 用機入數入唔到5蚊結果遲成個星期先到手
michaeltga2 當前離線