把正方傘都幾重下.形係形,不過開同收都要用力.

TOP

回復 451# D.Cancel

見到把傘的真身,我曾經有一點點後悔,點解自己唔買把玩,而家就

TOP

今我又冇後悔,不過估5到用料禁足
今日返工用左10分鐘...去水幾好

TOP

回復 453# D.Cancel

恭喜恭喜!!下次要買把俾自己玩

TOP

lunch 拎左可以即刻用, 真係好大把, d 料又好, 收傘發覺咁大雨d 布都唔係好濕, 一個人傘真係腳都唔駛濕 thanks!

TOP

hello RoyKwan,

re : #15, dijeridu
got the item and the refund.
thank u.

TOP

請問新一期團購幾時開始???

TOP

已取,THX~

TOP

剛取回家,發覺把羽毛傘穿了個孔,請問怎麼辦呢?

TOP

回復 459# yeeyee2004


先拍照並傳給我!!等明天我告訴雨傘王客服處理

TOP