Birkenstock 28/6幾點可以攞?

TOP

已取貨,thx so much

TOP

原帖由 nkc1101 於 2009-6-26 17:02 發表
Birkenstock 28/6幾點可以攞?

28~29 號 時間未定^^"
另外 A&F 單要返黎香港先SEND 到COPY 比你地^^
有需要的pm 留e-mail

TOP

我條A&F褲,同website張相比較起黎有小小出入.條褲腳好闊

團主,我PM左你又唔reply, 我知你呢幾日唔係香港,但都見到你有login HKEPC,應該見到有PM架
.如果你話條褲係咁o既,無訂錯,我OK,我只係想有個回覆姐.謝謝~

[ 本帖最後由 sunZ 於 2009-6-27 14:14 編輯 ]

TOP


今日去拎貸!!!

[ 本帖最後由 goldenpeople86 於 2009-6-27 16:44 編輯 ]

TOP

原帖由 sunZ 於 2009-6-27 14:13 發表
我條A&F褲,同website張相比較起黎有小小出入.條褲腳好闊

團主,我PM左你又唔reply, 我知你呢幾日唔係香港,但都見到你有login HKEPC,應該見到有PM架
.如果你話條褲係咁o既,無訂錯,我OK,我只係想有個回覆姐.謝謝~

點解咁舊ge ???
係唔係相機問題

TOP

已取貨 thz
不過我有條鍊個扣甩左
唔知有無得換呢

[ 本帖最後由 heihaluvor 於 2009-6-27 19:46 編輯 ]

Untitled-11.jpg (120.04 KB)

Untitled-11.jpg

TOP

希望盡快COMFIRM聽日幾點~

TOP

原帖由 ncwken 於 2009-6-27 18:29 發表

點解咁舊ge ???
係唔係相機問題

不如你影張上黎睇下

TOP

原帖由 c0232076 於 2009-6-27 03:56 發表

28~29 號 時間未定^^"
另外 A&F 單要返黎香港先SEND 到COPY 比你地^^
有需要的pm 留e-mail

係咪姐係星期二30號就可以拎?
如果係既我個日中午食晏去拎

TOP