14789 當前離線
進階會員
TOP
陳豪 當前離線
FUSION 955
正常的,的確有些需要按掣,有些不需要的。 A君 發表於 2012-6-14 18:32
yutim 當前離線
初級會員
my_friend 當前離線
中級會員
A君 當前在線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
THX ~ A SIR 另外想問下......我個POCKET WIFI 應該充滿左的......顯示FULL 左 不過我見個642 依然是紅燈 ... 陳豪 發表於 14/6/2012 20:45
我件 622 啲配件啱唔啱 ? 1.DC3.5 轉接綫 2.MicroUSB 接口 3.Apple 接口 4.火牛 跟機張說明書都係咁寫 :hah ... 14789 發表於 14/6/2012 20:42
原明 當前離線
yupikachu 當前離線
Banned
紅燈係輸出緊,係咪因為你開住個POCKET WIFI ? A君 發表於 2012-6-14 21:14