本帖最後由 14789 於 2012-6-14 20:52 編輯

我件 622 啲配件啱唔啱 ?
1.DC3.5 轉接綫
2.MicroUSB 接口
3.Apple 接口
4.火牛
跟機張說明書都係咁寫

但網頁寫係
1.MicroUSB 數據綫
2.iPod 轉 Micro母轉接頭
3.V8 轉 Micro母轉接頭
4.火牛
http://www.yoobao.com/list.asp?id=1190

TOP

正常的,的確有些需要按掣,有些不需要的。
A君 發表於 2012-6-14 18:32


THX ~ A SIR
另外想問下......我個POCKET WIFI 應該充滿左的......顯示FULL 左
不過我見個642 依然是紅燈.......
會唔會係叉某D裝置會甘的

TOP

已取, thx

TOP

已取貨, 3Q! A SIR ^^

TOP

THX ~ A SIR
另外想問下......我個POCKET WIFI 應該充滿左的......顯示FULL 左
不過我見個642 依然是紅燈 ...
陳豪 發表於 14/6/2012 20:45


紅燈係輸出緊,係咪因為你開住個POCKET WIFI ?

TOP

我件 622 啲配件啱唔啱 ?
1.DC3.5 轉接綫
2.MicroUSB 接口
3.Apple 接口
4.火牛
跟機張說明書都係咁寫 :hah ...
14789 發表於 14/6/2012 20:42


目前重係你個配件名單對的,因為新出廠會陸續會轉到網頁所講的配件名單,不過存貨都重係舊配件的

TOP

巳取。謝謝 A Sir幫忙!遲D試清楚。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 396# A君
早知訂埋 YB-401

TOP

本帖最後由 陳豪 於 2012-6-14 21:51 編輯
紅燈係輸出緊,係咪因為你開住個POCKET WIFI ?
A君 發表於 2012-6-14 21:14



又唔係....我是熄左來叉的...
我見個POCKET WIFI FULL 左甘耐個642仲係紅色燈....
所以好奇問下...

不過我後來見642唔轉燈就拔左出來再插過....
插左落去後佢又變返藍燈.....FULL 左唔俾叉
等我試多幾次先....
再唔係我去代理問下先~

TOP