原帖由 c0232076 於 2009-6-22 19:30 發表

張有貨冇貨既 list up 左上網架^^"
可能有部份團友冇留意到@@"
請大家羅貨時請check 清楚下面個XLS 先去羅貨!!
http://imotoko.com/EPC/Final.xls

咁有勞大家對清楚

TOP

已取貨~
thanks!!

TOP

今日星期一 還有幾多天

TOP

樓主
張list好似死左,請睇睇

TOP

張list, 開到WOO...

TOP

A&F Jeans 巳取,thx

TOP

原帖由 c0232076 於 2009-6-22 19:30 發表

張有貨冇貨既 list up 左上網架^^"
可能有部份團友冇留意到@@"
請大家羅貨時請check 清楚下面個XLS 先去羅貨!!
http://imotoko.com/EPC/Final.xls

想問B仔鞋有貨拎未?
同埋張List冇我名既, 係咪唔關B仔鞋事?

TOP

唔可以同B仔鞋一齊令埋~?
要分兩次~?
咁AFEE又點計~?

[ 本帖最後由 chris1234567 於 2009-6-23 00:41 編輯 ]

TOP

原帖由 KCHK 於 2009-6-22 23:59 發表

想問B仔鞋有貨拎未?
同埋張List冇我名既, 係咪唔關B仔鞋事?

b仔未有得拎住

TOP

原帖由 c0232076 於 2009-6-23 05:31 發表

b仔未有得拎住
幾時到貨...?

TOP