c0232076 當前離線
進階會員
TOP
KZNO 當前離線
初級會員
原帖由 c0232076 於 2009-6-18 14:02 發表 ASOS D 配件比預期好^^" 自己訂左幾件野都幾滿意 A&F 運費可能要收足$50
sunZ 當前離線
中級會員
kelvin511 當前離線
ncwken 當前離線
S2k 當前離線
「無錢」 改
原帖由 c0232076 於 2009-6-18 14:00 發表 暫定星期六上A shop (要call 車) 好多貨係屋企
原帖由 sunZ 於 2009-6-18 15:11 發表 其實我買左幾件野,都係當收我一件A Fee?
原帖由 KZNO 於 2009-6-18 14:20 發表 到貨 不如全部貨影張相 =P