A shop 詳情請團主睇pm

TOP

27.jackyyu.67# 麻煩請係A-SHOP交收

TOP

團主, 想問下
灣仔交收, 可以另約日子時間嗎?

TOP

Wed. MK MTR OK!

TOP

星期三6:45pm-7:30pm @旺角MTR 交收. thx

[ 本帖最後由 Darkaz 於 2009-2-17 13:09 編輯 ]

TOP

星期三6:45pm-7:30pm在旺角MTR

TOP

原帖由 sunyung 於 2009-2-17 12:36 PM 發表
團主, 想問下
灣仔交收, 可以另約日子時間嗎?


可以,唔一定星期三,不過一定6:00PM之後

TOP

星期三6:45pm-7:30pm在旺角MTR
thanks!

TOP

原帖由 inori 於 2009-2-17 13:55 發表


可以,唔一定星期三,不過一定6:00PM之後

我都一定要六點之後
星期四?

TOP

原帖由 sunyung 於 2009-2-17 04:23 PM 發表

我都一定要六點之後
星期四?


ok

TOP