bbb610 當前離線
中級會員
TOP
jackyyu 當前離線
進階會員
sunyung 當前離線
mkchai 當前離線
Darkaz 當前離線
Who care?
newbox 當前離線
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
原帖由 sunyung 於 2009-2-17 12:36 PM 發表 團主, 想問下 灣仔交收, 可以另約日子時間嗎?
majai214 當前離線
生活態度
原帖由 inori 於 2009-2-17 13:55 發表 可以,唔一定星期三,不過一定6:00PM之後
原帖由 sunyung 於 2009-2-17 04:23 PM 發表 我都一定要六點之後 星期四?