Ultimate Ears TripleFi 10   X  1

再開團pm me pls!!!thanks a lot!

TOP

報下團 TF10x1
開團請PM

TOP

請問幾時可以拎tf10了

TOP

本帖最後由 c0232076 於 2010-3-5 00:47 編輯

希望依2日上到A SHOP

TOP

希望依2日上到A SHOP
c0232076 發表於 2010-3-5 00:47


good

TOP

報下團 TF10
開團請PM,Thx

TOP

巳取

TOP

己取? 係咪即係聽日可以攞?

TOP

巳取
Keung888 發表於 2010-3-5 21:06


點解你咁快已取既?! 出左A shop 拎喇?!
我頭先都出左SSP

TOP

本帖最後由 zerozero 於 2010-3-5 21:51 編輯

是否已可以取UE TF10??

TOP