終於上到黎喇><
大家唔好意思, 因為comgateway 果面未出到track 比我(我25號已經落左order) ~.~
已聯絡他們 ...
c0232076 發表於 2010-3-2 16:50 
星期6到港, 快極都要星期日or 星期一先上到A
大多數要番工既ching 又要等多個幾禮拜先拎到....
團主一開頭都訂左d, 斷估你25號先order 都唔係for majority
如果夠數既, 可唔可以先分左頭十隻, 再夠數就分埋比11-20 既 ching?!
建議下團都咁樣加單法, 不如考慮開多團
頭一水d ching 一開頭落左訂, 等下等下都唔知等到幾時.....
好多ching 團購都係貪快貪方便, 下下都要等咁耐, 寧願自己搵外國fd 幫手買就算 |