請樓主講下現時進度如何...

TOP

係囉...TF10進展成點呢

TOP

留名留名
Ultimate Ears TripleFi 10   X  1

TOP

終於上到黎喇><
大家唔好意思, 因為comgateway 果面未出到track 比我(我25號已經落左order) ~.~
已聯絡他們 他們表示會今晚出到 (星期六左右到港) 再一次delay 要大家久等 非常抱歉

TOP

下,25號先落Order ??
會唔會遲左少少呢?
我12號以經入了數!!

TOP

終於上到黎喇><
大家唔好意思, 因為comgateway 果面未出到track 比我(我25號已經落左order) ~.~
已聯絡他們 ...
c0232076 發表於 2010-3-2 16:50


星期6到港, 快極都要星期日or 星期一先上到A
大多數要番工既ching 又要等多個幾禮拜先拎到....

團主一開頭都訂左d, 斷估你25號先order 都唔係for majority
如果夠數既, 可唔可以先分左頭十隻, 再夠數就分埋比11-20 既 ching?!

建議下團都咁樣加單法, 不如考慮開多團
頭一水d ching 一開頭落左訂, 等下等下都唔知等到幾時.....
好多ching 團購都係貪快貪方便, 下下都要等咁耐, 寧願自己搵外國fd 幫手買就算

TOP

本帖最後由 c0232076 於 2010-3-2 21:06 編輯
星期6到港, 快極都要星期日or 星期一先上到A
大多數要番工既ching 又要等多個幾禮拜先拎到....

團主一開 ...
dochi 發表於 2010-3-2 20:04

可以, 但係價錢一定冇可能做到咁平^^"

TOP

本帖最後由 c0232076 於 2010-3-2 21:03 編輯
下,25號先落Order ??
會唔會遲左少少呢?
我12號以經入了數!!
NaiONE 發表於 2010-3-2 17:19

25號係落shipping 個order (係美國運黎香港果筆) 唔係訂貨果筆

TOP

Ultimate Ears TripleFi 10   X  1
幾時有多團呀?
好心急~YAHOO都賣到好平,希望唔好加太多價LA~
THANKS~

TOP

本帖最後由 c0232076 於 2010-3-3 09:25 編輯

123.jpg
終於都寄出了(US TIME)

TOP