原帖由 inori 於 2009-2-16 12:51 發表


一樣7:00pm左右MTR

閘內定閘外

TOP

原帖由 cheaphin 於 2009-2-16 04:42 PM 發表

閘內定閘外

旺角MTR我會係閘內(DHL位置)

[ 本帖最後由 inori 於 2009-2-16 17:59 編輯 ]

TOP

#72 ASHOP
THX
星期三後拎得?

TOP

是唔是只有 星期 3在 mk
如果是的
放上a thx

TOP

原帖由 inori 於 2009-2-16 11:07 發表


我估應該仲有一兩個係灣仔
星期三放工我會係灣仔分左比你地先去MK

灣仔X4
又係老地方等

[ 本帖最後由 無法識別 於 2009-2-16 19:12 編輯 ]

TOP

五點至六點 灣仔得唔得

TOP

原帖由 chintungyip 於 2009-2-16 19:14 發表
五點至六點 灣仔得唔得

按照我既經驗, 通常615-630
所以...都係等MK吧

TOP

放A算

TOP

#121
A Shop please.

TOP

可以add order嗎?

TOP