已取
thanks

TOP

已取貨  thx

TOP

已取貨,tks A Sir

TOP

本帖最後由 ijack2001 於 2013-4-19 10:03 編輯

A Sir , 咁現在仲有無 $28 剩牛買呀?

謝謝

TOP

回復 236# A君


    Thx

TOP

回復 1# A君

A Sir,
可能下星期先有時間拎
仲有請問有無 S2 電多?
係唔係代用電?
唔該

TOP

貨已取,多謝A Sir!

TOP

已取,thx A Sir

TOP

貨已取  THX A Sir

TOP

>>YB-642 白色 1A+2A--- $340 (11200mAh)連火牛

已取貨...........................thanks A Sir........................

TOP