31/10 其
餘既鞋會O係01/11晚放上A-SHOP提取既師兄請自行帶備袋裝鞋
tttim 發表於 2013-10-31 16:55



即係到晒?

TOP

回復 231# cwc289


    係啊到哂,今日黎左6對
做咩事??

TOP

回復  cwc289


    係啊到哂,今日黎左6對
做咩事??
tttim 發表於 2013-10-31 17:30


好滾動

TOP

回復 233# cwc289


    我聽日應該AROUND 1900到 A-SHOP

TOP

所有鞋已上a-shop,提取既師兄請自行帶備袋裝鞋
請於08/11前提取~~謝謝

TOP

taken
thank you tttim

TOP

已取
thanks tttim

TOP

已取 THANKS

TOP

回復 236# ballman47


    u re welcome

TOP

回復 237# 有心人


    唔洗客氣~

TOP