原帖由 inori 於 2009-2-13 17:46 發表


絕大部份有
有4-5個人有一兩樣冇貨,
詳細我要收左貨親自點一點先話比大家聽

希望唔好係我

TOP

原帖由 cheaphin 於 2009-2-13 18:19 發表

希望唔好係我


我唔買大路野, 就算排後d 都應該有貨掛

TOP

幾時有貨

TOP

原帖由 Darkaz 於 2009-2-13 10:19 PM 發表
幾時有貨


最快下星期一

TOP

有冇最新消息

TOP

團主話最快要星期一嘛
咪等緊

TOP

已更新#1,請看

TOP

原帖由 inori 於 2009-2-16 00:25 發表
已更新#1,請看



請問知唔知仲有咩貨唔夠分

TOP

我較期待 店主會送咩比我地
我認為, 禮物應該根據購物總價錢來分, 實行買得多送得多, 咁先合理,
冇理由唔買蛇網的人但係買野總數好多的人, 分唔到禮物

[ 本帖最後由 SimonMan 於 2009-2-16 00:33 編輯 ]

TOP

另外我亦想關心下, 究竟係唔係仲有一位團友未入數

TOP