你兩張都係咁?
A君 發表於 2013-4-27 18:42


一張係咁

TOP

仲末到寶林

TOP

一張係咁
thegatekeepers 發表於 27/4/2013 18:49


咁可能係支氣壓棒有問題,我問問廠先

TOP

收到砌完攪掂哂! +$20 上樓費

TOP

回復 213# A君


    麻煩了!!

TOP

收到了。但我嘅M25V配件包係咪有問題

冇畀到機構螺絲同頭枕螺絲我
反而背鋼板螺絲畀多咗四個,扶手螺絲畀多咗三個
其他都配件冇問題

TOP

回復 216# on9123

我張係S02,個枕既螺絲係裝枕個包裝袋到,我頭先裝果時以為冇

TOP

本帖最後由 beacher 於 2013-4-27 22:25 編輯
收到貨的網友煩請pm通知我,謝謝
A君 發表於 2013-4-27 15:50



    image.jpg
A sir, 請問s02 頭枕如何安裝,沒有lo c ...

TOP

回復  on9123

我張係S02,個枕既螺絲係裝枕個包裝袋到,我頭先裝果時以為冇 ...
ZERO1 發表於 2013-4-27 20:17



    Ching 你張s02, 都要螺絲?我上網睇唔洗,btw 僗俾少左我

TOP

收貨了
星期1先有時間砌

TOP