ijack2001 當前離線
中級會員
TOP
elvako 當前離線
進階會員
A君 當前離線
最錯係-錯係人地錯,啱係自己啱 ...
Administrator
已取 thanks 請問點控制 YB-637 7800mah led , 是否長按2秒 ? 同開關舊電ga ? 個micro usb 轉頭有什麼用? ... ijack2001 發表於 16/4/2013 21:57
我用自己隻1A牛叉YB-637 都幾燙手.. A sir 請問用你果隻剩牛叉電時會不會燙手? 謝謝. ... ijack2001 發表於 16/4/2013 23:22
楊戩 當前離線
初級會員
回復 A君 可惜我隻牛是自己買的, 不是同你購買, 所以無得換 不知道你有無測試你隻$28火牛充電是否一樣燙 ... ijack2001 發表於 17/4/2013 15:58
A SIR 642 大概幾時有 ?? 楊戩 發表於 17/4/2013 15:20
popmp3 當前離線