應該差唔多^^"
尾數A SHOP 交收
c0232076 發表於 2010-2-19 15:40


咁不如我入埋尾數, 再email 你 update 番status....
到時上A直接拎貨 ok?

TOP

請問3D眼鏡有未?
kahochan83 發表於 2010-2-18 23:34


未! 有貨會PM通知^^"

TOP

回復 192# c0232076
C Hing
想問一下 付運狀況, 好似無晒音訊????

TOP

報定下團 1 隻 UE TF10

TOP

報定下團 1 隻 UE TF10

TOP

本帖最後由 c0232076 於 2010-2-21 02:51 編輯

而家等齊D貨一次過ship 過黎, 仲有幾隻後加既未到
下團未必做到$1600  可能會有幾十蚊既調整 !
因為依團真係差唔多白做 希望大家體諒

TOP

THX !!!
唔該曬

TOP

而家等齊D貨一次過ship 過黎, 仲有幾隻後加既未到
下團未必做到$1600  可能會有幾十蚊既調整 !
因為依團真 ...
c0232076 發表於 2010-2-21 02:51



ic. OKay.

TOP

咁其實呢團係10 定25 個? 依家有兩個話退出, 咁係咪應該後補頂上?

TOP

本帖最後由 Johnsonc 於 2010-2-21 14:05 編輯

師兄,想問下仲會唔會有tf10??
if yes,留一,thx

TOP