S2k 當前離線
「無錢」 改
中級會員
原帖由 HKDMC 於 2009-2-12 19:16 發表 如有物品不夠數 分貨次序點分先後
原帖由 SimonMan 於 2009-2-11 23:47 發表 [url=redirect.php?goto=findpost&pid=18321474&ptid=1157564][/url] 代答, 分貨係 ""先入數先得"... 要睇埋其他人幾時入左數, 一切都要跟數據行事
TOP
newbox 當前離線
進階會員
chintungyip 當前離線
大獲先生 當前離線
明知不可為而xx
victorsausau 當前離線
inori 當前離線
Sony A7R3
特級會員
原帖由 victorsausau 於 2009-2-12 11:21 PM 發表 仲有大半個鍾 o個4個人唔入數咁等定唔等???
SimonMan 當前離線
ITX Enthusiast
roadwarrior 當前離線
Banned
原帖由 roadwarrior 於 2009-2-12 11:54 PM 發表 Thanks for the info I just checked my Hang Seng bank account online the transaction was complete on 11-02-2009, i.e., withdrawal was made from my account, hopefully HSBC would receive and co ...