本帖最後由 vualan 於 2010-2-15 18:24 編輯

報定下團 1 隻 UE TF10

TOP

報定下團 1 隻 UE TF10

TOP

我入左數,但係樓主msn pm都唔回復我~

TOP

團友十分有效率,到現時為止只欠小貓三四隻
期待中

TOP

本帖最後由 Sempron2400+ 於 2010-2-16 00:50 編輯

其實而家呢團點架@@? 果25隻UE 仲有冇位!? 有位既我要一隻
冇既,我 報定下團 1 隻 UE TF10

ps:個數都幾大,團長會唔會post番係amazon交易果d,証明出黎比我地睇下
唔係唔信團長,雖然1.6k話多唔多話少都唔少.不過有就會安心d囉~ 我都係問下only~

TOP

下次會唔會有機做Westone 3 既團購呢...我對佢有興趣多D

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

可能新年樓主唔得閑, 俾多一兩日時間佢, 有d 話唔要既都未更新, 我係後補應該有得買都未收到通知

TOP

報定下團 1 隻 UE TF10

TOP

我入左數,但係樓主msn pm都唔回復我~
蕃‧茄‧仔 發表於 2010-2-15 23:17

抱歉, 公眾假期 銀行未即時入帳, 未check 到數@@"
SO 未覆你住

TOP